vampyro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vampyro

Wees dapper. Wees wild. Wees sterk. Wees een vampier


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Troublemakers [OPEN]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Troublemakers [OPEN] Empty Troublemakers [OPEN] ma nov 17, 2014 9:27 pm

Mallory Scott

Mallory Scott

Het vampiercafe waar ze was, was klein maar vol. Soortgelijke types aan haar, lastposten, oproerkraaiers en idealisten. Het was er dan ook een behoorlijk kippenhok; gelach, gejoel; het zootje ongeregeld had het in elk geval naar hun zin. Mallory ook. Er had eerder een bandje gespeeld dat meer herrie had gemaakt dan muziek, maar god, de sfeer had er heerlijk in gezeten. Ze was bezweet en de adrenaline gierde door haar lichaam.
Toen het even iets rustiger werd klom Mallory moeiteloos op het kleine podium. Ze tikte tegen de microfoon.
"Ik wil effe wat zeggen," zei ze, licht met een dubbele tong sprekend. "Ik wil effe wat kwijt over dat stelletje fuckers in de raad," ging ze overmoedig verder en ze grijnsde toen er instemmend gejoel opklonk. Het deed haar bravoure groeien. Die raad deed toch geen fuck.
"Ik zeg; fuck hun regels. Waarom gaan ze moeilijk doen over drank en je eigen soort beledigen? Ondertussen zijn er vampierjagers die onze soort uit willen roeien. We hebben geen regels nodig!" Ze kreeg een plastic bekertje met een mixdrankje aangereikt en sloeg deze achterover. Er zat bloed door, dat sowieso, al was het geen mensenbloed, maar Mall was te aangeschoten om te proeven wat het wel was.
Het duurde even voor het ontstane rumoer was afgestorven. Mallory schudde haar haar aan de kant.
"Wat wij nodig hebben is respect! Vrijheid! Wederzijds begrip!"
Ze pakte de microfoon van de stander en ging zitten, haar benen bungelend over de rand van het podium. Ze voelde zich geweldig en flapte nu alles eruit wat er in haar opkomend.
"We hebben bloed nodig, dat is waar, maar als zij het vlees eten van dieren kunnen wij het bloed drinken. We moeten in het openbaar kunnen leven."
Ze hief haar beker op, die nu half leeg was.
"Fuck de raad!" riep ze uit, wat door de halve groep direct werd herhaald. Grijnzend sprong Mallory van het podium af.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum