vampyro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vampyro

Wees dapper. Wees wild. Wees sterk. Wees een vampier


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

First Lesson {Fiesta}

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1First Lesson {Fiesta} Empty First Lesson {Fiesta} zo nov 09, 2014 1:23 pm

Saphira Enchta

Saphira Enchta

Saphira zat op de bank in het vampicafé. Ze verveelde zich. Een vrouw liep op haar af en bestelde twee glazen O-negatief. Ze gaf het ene glas aan Saphira, maar Saph weigerde. Ze dacht aan haar broertje; wat zou hij ervan vinden? Hij haatte vampieren, zou hij haar nu ook haten. Toen de klok 8 uur 's avonds sloeg, slofte Saphira naar het lokaal. Degene die voor de klas stond was die ene grote toen! Die ene die had beweerd geen vampier te zijn, was een vampijuf! Saph ging aan haar tafeltje zitten, maar de gedachte aan haar broertje liet haar niet los.

2First Lesson {Fiesta} Empty Re: First Lesson {Fiesta} zo nov 09, 2014 5:35 pm

Fiesta Kisana Mitsu



Fiesta Zag het Mooie slanke meisje het grote lokaal binnen lopen. meteen liep ze naar de deur en gooide hem met een klap dicht. En werd heftig op geklopt,en Fiesta's reactie was enkel een '' Ga weg. ''
Ze bleef de eerste paar minuten het meisje aanstaren.
'' Ik heb besloten één persoonlijke rekruut te nemen,omdat een klas vol alleen voor problemen kan zorgen.'' Zij ze en het bleef even stil. '' Nu,nu wil ik je leugens horen. Als vampier moet je goed kunnen liegen. '' Ze grinnikte. '' Ik neem aan dat je dat al merkte '' Volgde de volgende zin.

3First Lesson {Fiesta} Empty Re: First Lesson {Fiesta} zo nov 09, 2014 5:51 pm

Saphira Enchta

Saphira Enchta

'Waarover zou ik liegen?' vroeg Saphira. Ze was chagerijnig en moe tegelijk, niet in een goede bui dus. Ze zette haar hand in haar zij in sloeg met haar andere hand een pluk haar uit haar gezicht. Dit ging nog een hele lange dag worden...... dacht ze zuchtend. Ze kreunde van vermoeidheid, ookal had ze nog niks gedaan.

4First Lesson {Fiesta} Empty Re: First Lesson {Fiesta} zo nov 09, 2014 6:08 pm

Fiesta Kisana Mitsu



Fiesta zag dat het meisje voor hara nogal ongeinresseert was.
'' jij hebt een moord gepleegt. je moet het voor de politie verklaren,mara je beschuldigd mij. Hoe doe je dit? ''

5First Lesson {Fiesta} Empty Re: First Lesson {Fiesta} ma nov 10, 2014 3:39 pm

Saphira Enchta

Saphira Enchta

'Ik heb niks gedaan!' riep Saphira verontwaardigd. 'She did it!' vervolgde ze. Daarna volgde de slappe lach. 'En?' vroeg ze, met een duivelse blik in haar ogen. Ze wou naar de mensenwereld, drinken. Ze had dorst. 'Ik heb dorst, kunnen we wat gaan drinken?' vroeg ze met haar liefste stemmetje.

6First Lesson {Fiesta} Empty Re: First Lesson {Fiesta} ma nov 10, 2014 8:23 pm

Fiesta Kisana Mitsu



Fiesta Kijk ijkoud naar het jonge meisje voor haar.
'' Pauze. We gaan naar de kantine,voorlopig geen beten voor jouw. ''

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum