vampyro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vampyro

Wees dapper. Wees wild. Wees sterk. Wees een vampier


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

{voor Bryce} r ||Is it your first meeting?||

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Eva Keytra

Eva Keytra
Admin

De raad had zich opgesteld en was klaar om de overtreder te zien."Waar blijft hij?!"schreeuwde de edelachtbare. Maar hij zag Bryce al in de deuropening. 'Ga zitten, overtreder. Wat is je naam?' Hij wachtte niet op antwoord, maar zei direct: 'Je hebt een regel overtreden, door te veel bier te drinken. Je straf wordt iemand die op je zal letten. Dit is Eva.' Eva grijnsde breed en zei: 'Dankuwel, edelachtbare. Ik zal goed op hem letten.' Met een glimlach bleef ze naast de edelachtbare staan, wachtend op Bryce' antwoord.

https://vampirothegame.actieforum.com

Bryce Logan

Bryce Logan

Bryce knipperde verbaasd met zijn ogen en schoot toen ongelovig in de lach. Hij had lang niet geweten waarom hij hier in godsnaam was, maar het was om de hoeveelheid bier die hij dronk?
"Mijn excuses edelachtbare, maar.." hij viel even stil, zo overmand door hoe belachelijk dit in zijn ogen was dat hij even moest zoeken naar woorden. "Meent u nu serieus, serieus, dat de raad zich bezighoud met hoeveel we drinken? Ik ben net een jaar vampier, ik ben vierentwintig, natuurlijk drink ik veel," zei hij met een machteloos handgebaar. "Wat dacht u dan? Dat jongeren tegenwoordig allemaal braaf straight edge zijn?"
Hij begon boos te worden en zelfbeheersing was nooit zijn sterkste kant geweest.
"Met alle respect, maar dit is gewoon bullshit... Edelachtbare. Echt, dit slaat nergens op. Als ik uit wil gaan doe ik dat. Ik zorg dat ik het nooit op een lege maag doe, zodat ik niemand kan bijten, en dat is meer dan ik voor het meeste vampierschorem kan zeggen."
Hij zweeg en haalde diep adem, de neiging nog meer eruit te flappen onderdrukkend. Echter, niet voor lang.
"En hoezo komen jullie hier nu pas mee? Ik ben echt al een jaar een van jullie en ik ga bijna elke avond uit, maar nu ineens is het een drama."

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum