vampyro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vampyro

Wees dapper. Wees wild. Wees sterk. Wees een vampier


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eva ~ The vampire who can't be controled

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Eva Keytra

Eva Keytra
Admin

Eva ~ The vampire who can't be controled 19804213-mooi-blond-tienermeisje-portret
Hey, ik ben het, Eva. In real heet ik ook Eva xD. Ik ben de admin hier.

general
name: Eva Keytra
nickname: Eef
age: 253, ziet eruit als 15-jarige
gender: girl
soort: vampier
aard: neutraal

uiterlijk
Eva heeft donkerblonde haren. Op het eerste gezicht is ze een gewone scholier van 15. Ze draagt altijd een donker t-shirt met een spijkerbroek eronder.

persoonlijkheid
Eva is slim. Op het eerste gezicht is ze een normale scholier, maar er zit meer achter. Ze bijt niet, tenzij ze heel erg dorst heeft en niet in haar huis is. Ze is snel kwaad en gekwetst. Ze drijft graag de spot met anderen. Ze is ook vals, en sluw. En een potje moorden laat haar lachen.

verleden
Ze werd geboren in de onderwereld, daar heeft ze ook tot haar 100e jaar gewoond. Ze is opgegroeid met neutrale ouders, kennelijk heeft ze dat van hen overgenomen. Maar toen kwam de derde keer dat ze in de mensenwereld was. Samen met haar ouders. Zonder te weten hoe, kwam er ineens een vampierenjager opdagen. Hij heeft Eva's ouders vermoord, Eva kon maar net ontsnappen. Sindsdien is ze minder in de onderwereld. Ze probeerd al lang om zich tussen de mensen schuil te houden.

Zo, dit is Eva

https://vampirothegame.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum