vampyro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vampyro

Wees dapper. Wees wild. Wees sterk. Wees een vampier


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

We rise from the ashes [OPEN]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1We rise from the ashes [OPEN] Empty We rise from the ashes [OPEN] za nov 15, 2014 3:18 pm

Bryce Logan

Bryce Logan

Het moest je ding zijn; de keiharde beat die door je lijf dreunde, de dancemuziek die voor de meesten niet eens muziek te noemen was, de felle lichten, de zwetende lichamen en de gierende hormonen. Bryce was echter in zijn element. Zijn conditie als vampier stelde hem in staat moeiteloos de hele nacht door te dansen en te zuipen en hij had de tijd van zijn leven.
Inmiddels was hij zwaar aangeschoten en zag hij amper nog het verschil tussen een mooie meid en een waar hij nuchter niet eens mee zou praten.
Een meisje met ravenzwart haar kwam vlakbij hem dansen en Bryce grijnsde. Dit waren die momenten waarop het leven als vampier goed was.
Hij had op tijd gedronken vanavond, zodat hij hier geen gekke dingen zou doen. Echt gekke dingen. Want de geuren van de warme lichamen om hem heen waren behoorlijk verleidelijk, en niet op slechts een manier.
Maar verstandiger dan dat zou hij niet worden vannacht.
Zijn donkerblauwe shirt met witte print erop was doordrenkt met een mengeling van zweet en bier. In principe was Bryce nogal een schande voor vampierbegrippen, maar het zou hem een rotzorg zijn. Hij had een aantal menselijke vrienden waar hij nog veel mee omging en voor de rest deed hij toch niet veel anders dan 's nachts feesten en overdag slapen.
Het meisje met het zwarte haar had een kruisje om haar hals hangen dat op en neer stuiterde op haar glanzende huid, bij elke beweging die ze maakte. Bryce' grijns werd breder. Als zij christelijk was, was hij een priester.

Ze wenkte hem, en ging hem voor de dansvloer af, naar buiten, waar ze in de koele buitenlucht bleven staan. Bryce voelde de adrenaline nog steeds door zijn lichaam gaan en zelfs hierbuiten was de keiharde muziek nog goed te horen.
"Dit doe je vaker of niet," zei het meisje met een grijns. Bryce leunde tegen een muurtje en nam haar op, ook al maakte het in zijn benevelde geest maar weinig uit hoe ze eruit zag.
"Hoe kom je erbij," antwoordde hij plagerig. Ze glimlachte slechts even en stak een sigaret op, waarna ze hem een aanbood. Bryce was geen extreme roker; hij deed het meer voor de gezelligheid.
"Dank je."
Ze bleven een poosje zo staan. Toen grijnsde het meisje opnieuw, breder dit keer, en Bryce schoot in de lach toen hij haar tanden zag.
"Ik had het kunnen weten."
"But you didn't. God jij bent ver heen," grinnikte ze. Ze vielen stil en rookten verrassend kalm verder terwijl Bryce om zich heen keek. Verderop zwalkte een groepje mensen weg van de discotheek. Het was een mooie nacht, absoluut.

2We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] za nov 15, 2014 9:52 pm

Eva Keytra

Eva Keytra
Admin

{Dikke vampierregel overtreding, ik ga een topicje aanmaken, en even de regels bijwerken}

Eva zuchtte. Ze stond een eindje van de discotheek af. Ze verveelde zich dood. Af en toe was ze in de richting van de disco gelopen, maar omdat het nacht was was ze vergeten haar drankje te nemen om tegen fel licht te kunnen. Ze zag twee personen aan een tafeltje zitten. Ze liep eropaf en zei: 'Hey engerd, hey raafje.' Ze hield ervan om te pesten, dat vond ze te leuk. Ze grijnsde breed.

https://vampirothegame.actieforum.com

3We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] za nov 15, 2014 10:24 pm

Bryce Logan

Bryce Logan

(hoe is het een overtreding? ik snap het eerlijk waar even niet. Waarom zou hij niet mogen drinken? Dat lijkt me iets wat zijn eigen verantwoordelijkheid is en niet die van zo'n raad, die volgens mij wel betere dingen te doen heeft dan dronken jongeren ondervragen. Niet lullig bedoeld of zo; ik zie alleen gewoon de logica niet.
Also, als ze het tegen bryce heeft; die staat buiten te roken dus dat klopt niet helemaal)

Bryce lachte. "Ver heen? Nah, bullshit," grinnikte hij. "Misschien een shotje teveel, hooguit."
Het meisje lachte ook, een aanstekelijke lach. Ze gooide haar peuk weg en stak direct een nieuwe op. Bryce was nog met de zijne bezig en ze keek even toe.
"Amateur. Hey, beter gaan we zo weer naar binnen," zei ze plagerig.

4We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] za nov 15, 2014 10:27 pm

Eva Keytra

Eva Keytra
Admin

{I know, maar in Vampyro is de raad nogal bang en dus heel streng}

Ik schrijf morgen, tab is bijna leeg

https://vampirothegame.actieforum.com

5We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] za nov 15, 2014 10:29 pm

Bryce Logan

Bryce Logan

Ja maar er zit nog steeds geen logica in. Ook niet als ze bang en streng zijn. Jongeren gaan uit. Die drinken. De meesten iig. Bryce is een jongere die van uitgaan houdt; natuurlijk drinkt die veel bier.
Ik kan echt niet zien hoe dat een reden is voor een raad te moeten verschijnen :') sorry xD
Wat ik nog wel zou kunnen snappen is als het gezien wordt als gebruik van zijn krachten omdat hij als vampier meer kan drinken dan een gewoon mens.



Laatst aangepast door Bryce Logan op zo nov 16, 2014 10:51 am; in totaal 1 keer bewerkt

6We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] zo nov 16, 2014 1:39 am

Bryce Logan

Bryce Logan

Hij hoorde haar al aankomen en keek grijnzend om. Hij lachte toen ze haar handen voor zijn ogen plaatste en ademde even scherp in toen hij haar tanden in zijn nek voelde, waarna hij opnieuw grijnsde. God, die vrouw wist ook precies wat ze moest doen.
Haar adem bij zijn oor liet een aangenaam gevoel door hem heen gaan en hij grinnikte toen ze erbij kwam staan. Geweldig mens. No strings attached, gezellig en niet zo'n dramaqueen. Precies hoe Bryce mensen om zich heen graag had als hij uitging. Ze was niet het soort waar hij verliefd op zou kunnen worden, maar dat was juist waarom hij zo graag met haar optrok. Ze was cool, sexy en relaties deed hij - zo hield hij zichzelf voor in ieder geval - toch niet aan. Niet meer.
"Ook de nacht onveilig aan het maken?" vroeg hij. De koele buitenlucht had hem ietsje ontnuchterd, maar hij was nog altijd aardig aangeschoten. Hij had de sigaret op en gooide hem op de grond, waar hij hem achteloos uittrapte.

7We rise from the ashes [OPEN] Empty Re: We rise from the ashes [OPEN] zo nov 16, 2014 4:59 pm

Bryce Logan

Bryce Logan

"Fijne avond nog," zei het andere meisje en Bryce grijnsde toen haar vingers even over zijn wang gingen.
Toen ze weg was richtte Loréne zich tot Bryce.
"Overal en nergens," antwoordde hij luchtig. Hij sloot heel even zijn ogen toen hij haar vingers over zijn huid voelde glijden, maar richtte zijn aandacht toen weer op de conversatie. "Het meeste wat je hebt gehoord zal wel waar zijn, schat ik zo," grinnikte hij. Zijn blik bleef even op de sigaret hangen, waarna hij haar weer aankeek.
"Behalve gewoon lekker losgaan? Niet echt," zei hij schouderophalend. "Het is hier binnen in ieder geval gezellig genoeg. Hoezo, had jij nog iets specifieks in gedachten?" Zijn toon veranderde bij die laatste zin. Hij moest het nog meemaken dat Loréne géén snode plannen paraat had en een kleine grijns begon rond zijn mondhoeken te spelen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum